skende

marek sarvas

Domov, sladký domov…

Predstavte si, že prídete na návštevu k rodičom domov. Pravdepodobne sa ich opýtate, čo majú nové. Online svet by mal zrkadliť reálny život. Popýšte sa na domovskej stránke novými produktmi, článkami a akciami, ktoré vaša firma chystá.

Nechajte na seba kontakt

Pamätáte si na časy, keď každý rozdával vizitky? Bola na nich adresa, telefónne číslo, prípadne iné spôsoby, ako vás mohli zákazníci nájsť.
Zaveste do svojho hlavného menu stránku s názvom Kontakt. Nie do päty stránky, do hlavného menu. Bude slúžiť ako online vizitka pre vašu spoločnosť. Uveďte svoje telefónne číslo aj s časovým rozpätím, kedy vám môžu volať. Rovnako nezabudnite email, sociálne siete, prípadne otváracie hodiny. Všetky položky by mali byť klikateľné, aby sa vám návštevníci z mobilov mohli dovolať pohodlne jedným ťuknutím.
Umiestnite na túto stránku taktiež kontaktný formulár a Google mapu. Ľudia majú radi veci jasné.

Ľudí zaujíma cena

Možno ponúkate služby, ktoré potrebujete naceniť individuálne na mieru. Uveďte na svoj web aspoň orientačnú cenu. Zákazníci sa rozhodujú aj podľa ceny a ak ju na vašom webe vôbec nenájdu, nájdu ju inde. Vy by ste strácali čas hľadaním mačku vo vreci?

Prečo práve vy?

Komunikujte pri svojich produktoch a službách dôvody, pre ktoré by mali návštevníci nakúpiť práve u vás.
Máte dopravu zdarma?
Doručenie cez víkendy?
Osobný odber?
Záruku?
Garanciu vrátenia peňazí?

Pochváľte sa tým pri každej svojej službe!

Referencie

Veľká časť návštevníkov sa rozhoduje podľa odporúčaní.
Získajte referencie zo sociálnych sieti alebo z Google Business a pochváľte sa nimi na svojej stránke.
Dobre napísaná dôveryhodná referencia dokáže divy.

Responzívny dizajn – pekná stránka na všetkých zariadeniach

Otvorte si svoju stránku na mobile.
Vyzerá rozbito? Sú obrázky a texty širšie, než plocha displeja? Prečnievajú rozmery tlačidiel kamsi za roh?
V tom prípade nie je responzívna.
Viete, že Google sa na takéto stránky „hnevá“ a dáva ich automaticky na nižšie pozície? Robí to preto, lebo väčšina ľudí  používa Google aj na mobiloch a Google im chceservírovať len pekné stránky.

Výzva k akcii

Už ste počuli o CTA?
„Call To Action“ sú tlačidlá, ktoré na konci (alebo na inom vhodnom mieste) stránky vyzývajú návštevníka k akcii. Ak píšete článok o vŕtačkách, na jeho spodok by ste mali umiestniť tlačidlo s primerane vyzývavým textom.
Napríklad – Chcem vedieť viac… alebo Chcem novú vŕtačku.
Výhoda CTA tlačidiel oproti klasickým odkazom a linkom je, že sú nápadnejšie a čo je dôležité – dá sa na ne pohodlne kliknúť aj na mobile. Takým CTA tlačidlom môže byť aj dobre dizajnovaný obrázok

autorom článku je: Lívia Kelebercová

 

created by: Marek Sarvas - výroba stránok